Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 19, 2011
Image Size
875 KB
Resolution
2151×3072
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
10,975 (3 today)
Favourites
256 (who?)
Comments
294
Downloads
387
×
Female Tails Doll by uzzthehedgehog Female Tails Doll by uzzthehedgehog
Tails doll Got a new awesome look :iconimhappyplz:





please comment............
Add a Comment:
 
:iconisaiahiwc:
IsaiahIWC Featured By Owner Sep 18, 2014  Hobbyist Artist
(Nosebleeds a lot) Me: Well their gose all my blood. *She looks at me with a smile.*  Female Tails doll: Why dont you come over here! *Starts to swet and turns really red* Me: Because I dont want my soul taken! *She looks down and starts to giggles.*     Me: Uhh? *She looks back at me* Female Tails Doll: Fine be that way I tell you one thing. Me: What? Female Tails Doll: Run. *I get scared and run for my life* *After for awile I look behide shes not their* Me: Where is she? *Pops right in front of me pins me on to the floor* *She looks at me with a evil smile* Female Tails Doll: So you think you can get away from me! Me: Im......SORRY please dont kill me! *She looks down at me put out her claws!* *I close my eye knowing I am about to die!" *Then when I thoght I was dead she stop I open my eyes and she looking at me giggles* Female Tails Doll: Haha got you i woud not hurt you! Me: I.....I.....I (passout) *She kiss me on the cheek* *I wake on a bed right next to me Female Tails Doll* Female Tails Doll: Finaly up sleepy head. *Its been amost 9 years I was 20 years old so was Female Tails Doll we got married 2 years ago* *I had a memorie dream it was I was 14 years old and dating Female Tails Doll it was fun* *The only reason why I meat her was because I am a creepypast slender* *Female Tails Doll and I had two kids ones a boy the other a girl both twins, their names Isaac, and Roselyn*                                                                                                                          Well thats a little story I made hope you like it Thank you for reading! Please tell me how you think! Have a good day :)         
Reply
:iconshadamy06:
ShadAmy06 Featured By Owner Aug 31, 2014  Hobbyist General Artist
Someone gonna get raped...
Reply
:iconsmurfmage:
Smurfmage Featured By Owner Aug 20, 2014
Must...run...O_o
Reply
:iconpunk4brainz:
Punk4brainz Featured By Owner Jul 30, 2014
Me: (Australian accent) right then... (Runs but gets caught by FTD) god damnit
FTD: (Gives a kiss on the lips)
Me:.....(In head: uhhhhhhhhhh ok i thought she would kill me)
Reply
:iconkringingepicness:
KringingEpicness Featured By Owner Jul 13, 2014  Hobbyist Artist
*enables soul swipe protection* NOP ya can't touch dis!
female tails doll: damn you! *tackles me*
yipe!!!
female tails doll: *gives me a kiss on the cheek*
O///////////O
Reply
:icontdbreslawski:
Tdbreslawski Featured By Owner Jun 1, 2014   Artist
O.O, i'm just gonna walk away now..........*runs away, in head* AW CRAP!!!!
Reply
:iconmarfmarf02:
marfmarf02 Featured By Owner May 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
Um that is scarier.
Reply
:iconbioshockmike56:
bioshockmike56 Featured By Owner May 15, 2014  Hobbyist Writer
O-O uhh AHHHHHH (nosebleed) I know tails doll is scary and I know I'll get eaten if I rub on her boobs, but I can't resist the temptation of a hot,sexy female tails doll. 
*takes one more look at tails doll. This time she's more closer and puts my face in between her boobs,smiles.)
female tails doll: What do you think?
mike: uhhhhh *nose bleeds even more* their great. *mike faints*
Reply
:iconkringingepicness:
KringingEpicness Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Artist
*drags mike away* nope nope nope nope nope, ya perv!
female tails doll: uhhh......*walks to laptop*
Reply
:iconohaider4:
Ohaider4 Featured By Owner Oct 1, 2014  New member
*Jumps out of the computer screen very small, and sits between female tails doll's boobs*
Reply
Add a Comment: